[Ecoxarxa del Bages] diferencies entre ecoxarxa i estraperlo

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dll des 12 18:11:02 CET 2011

Hola Rosa,

Efectivament la ecoxarxa del Bages i els mercats de l'Estraperlo estan
relacionats.

Els mercats de l'Estraperlo són els mercats itinerants d'intercanvi i venda
en moneda social i en euros que es fan cada més i mig en algun indret del
Bages. El proper aquest dissabte a Santpedor. La ecoxarxa del
Bages<http://abonahora.wordpress.com>és una comunitat d'intercanvi en
moneda social, les hores.

La relació entre els dos projectes és en primer lloc que molta de la gent
que ho organitza i hi participa coincideix. També que l'objectiu i idees
que hi ha al darrere són si més no similars. I a la pràctica, són dos
projectes que es realimenten l'un a l'altre.

Abraçada,
Esteve

El 11 de desembre de 2011 20:54, Rosa Alonso Garcia
<disenografica a yahoo.es>ha escrit: