[Ecoxarxa del Bages] proposta de cooperativa d'habitatge

pere proudh pere.proudh a gmail.com
dij nov 24 14:05:38 CET 2011

Ei,  ja esteu escalfant els motors  per dissabte? o us esperareu a les
brases de Els Andreus?

Molts de vosaltres ja sabeu del meu interès per engegar algun projecte
d'habitatge cooperatiu, tipus m.c.u. (model de cessió d'ús), si pot ser,
vinculat a una finca que permeti a més, la possibilitat d'encabir-hi
projectes ja siguin productius,  o de qualsevol altre necessitat (educació,
salut, art...)   perquè puguin formar part d'aquest entramat local
d'autosuficiència col-lectiva  que promovem des de l'ecoxarxa. Arrel del
coneixement de la venta d'una finca amb forces possibilitats aquí al Bages
(parlo de possibilitats físiques, les econòmiques ja són un altre tema),
m'he decidit a fer una crida per trobar gent interessada en començar a
treballar per algun projecte d'aquest tipus.

Si us ve de gust, en podem parlar quan vulgueu.

Pere