[Ecoxarxa del Bages] Fwd: ecoxarxa del bages

pere proudh pere.proudh a gmail.com
dim nov 22 22:19:15 CET 2011

---------- Missatge reenviat ----------
De: El Graner Assemblea de Joves de Santpedor <elgranersantpedor a gmail.com>
Data: 22 de novembre de 2011 19:12
Assumpte: Re: ecoxarxa del bages
Per a: pere proudh <pere.proudh a gmail.com>

Hola! Espero que tingueu present que aquest divendres us toca fer la
presentació de l'Ecoxarxa del Bages a les 21h a la Capella de Sant Andreu
que es troba a la plaça Gran (la de l'Ajuntament). Potser aniria bé
trobar-nos mitja hora abans per tenir-ho tot controlat.

Fins divendres!

El 26 d’octubre de 2011 23:03, pere proudh <pere.proudh a gmail.com> ha
escrit:

Hola, ho he consultat a la gent de l'estraperlo i els hi sembla fantàstic!