[Ecoxarxa del Bages] assemblea dissabte 26 nov

can llucià canllucia a gmail.com
dim nov 22 20:03:24 CET 2011

Bones,

L'assemblea de dissabte es fa al local de santpedor? podeu recordar
l'adreça? és a les deu, oi? merci i salut!

El 22 de novembre de 2011 19:01, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit:

--
Masoveria CAN LLUCIÀ
Viladecavalls de Calders