[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea i qüestionari

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
div nov 18 16:03:23 CET 2011

Bones! Aquesta reunió no podré venir, però compteu amb la mi per la jornada
del següent dissabte i per la xerrada de Santpedor.

Ignasi, la xerrada de Santpedor la fem tu i jo, oi? Vols que quedem una
mica abans per preparar-la una mica? Tenim algun document per a seguir???
Ja m'informareu!!! Merci!

Bona feina i fins aviat!!!

Clara

El 15 de novembre de 2011 20:21, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit:

--
Clara