[Ecoxarxa del Bages] mercat intercanvi

ignasi nyanyublable a gmail.com
dim oct 25 21:18:12 CEST 2011

epa Xavier
per lo del mercat de l'estraperlo, ja se'n fa un el 12 de novembre, i un
altre el 17 de desembre, pel que crec que afegir-ne un el 26 de novembre és
una mica massa precipitat. T'ho dic jo personalment ja que no s'ha parlat a
l'assemblea, però crec que anirà per aquí. T'explico que l'estraperlo no és
part de la xarxa com a mercat, tot i que molts dels paradistes sí que hi
estan ficats i és un punt de trobada i d'intercanvi de la xarxa. Però les
assemblees són diferents i també les llistes de correu. Segurament per
aquesta llista estaràs informat de quan es fan els estraperlos, però si vols
estar més al dia de les reunions i funcionament intern, m'ho dius i també
t'apunto a l'altra llista.
En fi, jo ara enviaré la consulta sobre la teva proposta, i quan sàpiga
alguna cosa, t'ho dic.
Per lo de la xerrada, no hi ha assemblea fins aquest divendres no, l'altre.
És adir, el dia 4 de novembre, Si pots esperar fins llavors, millor.
Ignasi