<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /></head><body style='font-size: 10pt; font-family: Verdana,Geneva,sans-serif'>
<div><strong>Hola ecoxarxa,</strong></div>
<div><strong>us enviem l'acta de la darrera assemblea celebrada a les Mates el dissabte 7.4.18</strong></div>
<div><strong>La propera serà el dissabte 16 de juny. Si voleu participar en l'organització de la propera assemblea, o en qualsevol altra tasca, contacteu amb nosaltres.<br /></strong></div>
<div><strong>salut!</strong></div>
<div><strong>........................</strong></div>
<div id="magicdomid7"><span>ECOXARXA GARROTXA</span></div>
<div id="magicdomid8"><span>ACTA DE L'ASSAMBLEA  DE 7 D'ABRIL DE 2018</span></div>
<div id="magicdomid9"> </div>
<div id="magicdomid10"><span class="b"><strong>PUNT 1 - Informació de cada grup feiner:</strong></span></div>
<div id="magicdomid11">
<ul class="list-bullet1">
<li><span>   </span><span class="u"><u> Rebost i Abastiment</u></span><span> . </span><span class="u"><u>Acant, Sabina i AnnaM</u></span></li>
</ul>
</div>
<div id="magicdomid12"><span>               Es posa en marxa un grup que farà una prospecció per saber quina quantitat de productes bàsics necessitem en un any. Amb aquesta informació volen veure si es poden fer acords amb productors per encarregar una collita. Proximament ens enviaran una enquesta.</span></div>
<div id="magicdomid13"><span>               Es demana a tothom que tingui coneguts o contactes de productors d'Empordà, especialment d'oli i vi, que es posin en contacte amb Rebost i Abastiment.</span></div>
<div id="magicdomid14"><span>               També aprofitar millor la web lamassa.org, per dinamitzar productes i productors que ens falten</span></div>
<div id="magicdomid15"><span>               Per poder seguir comprant a la Cac, és necessari que el Rebost d'Olot es faci soci col·lectiu de la BioregióNord. Aixó no té cap cost, només hem de constar, amb nom i dni, tots els usuaris de Rebost d'Olot. Així que farem una recaptació d'aquestes dades.</span></div>
<div id="magicdomid16"><span>               </span></div>
<div id="magicdomid17">
<ul class="list-bullet1">
<li><span class="u"><u>Administrador IntegralCes; Sergi</u></span></li>
</ul>
</div>
<div id="magicdomid18"><span>              Ens informa del recent cobro de les quotes de 2017 als comptes. 12 tk anuals per compte. </span></div>
<div id="magicdomid19"><span>              Abans de fer el cobro es va procedir a donar de baixa alguns comptes que mai havien fet cap transacció i feia mes de tres anys que estaven a ecoxarxa.</span></div>
<div id="magicdomid20"><span>              També es van inhabilitar uns 30 comptes, que feia mes de 3 anys que estaven inactius, però que havien fet alguna transacció. Alguns estàven en positiu i altres en negatiu. A aquests comptes no s'els ha cobrat la quota ja que només generava més negatiu a la xarxa.</span></div>
<div id="magicdomid21"><span>              En el debat sobre aquest tema es va decidir que haviem de treballar uns criteris sobre la deshabilitació de comptes i els drets i deures de les usuaries dels comptes.  Per fer aquest treball debat, hem habilitat un document col·laboratiu, i dedicar la tarda del divendres</span></div>
<div id="magicdomid22"><span>              </span><span class="url"><a href="http://piratepad.net/grtx-debat-comptes-desativats">http://piratepad.net/grtx-debat-comptes-desativats</a></span><span> Entreu en aquest enllaç i opineu sobre quins criteris hem de tenir amb els comptes inactius.</span></div>
<div id="magicdomid23"><span>              Quan estiguin acordats uns criteris, aquests es posaran en el protocol d'Acollida, per tal que des d'un inici estiguem informades.</span></div>
<div id="magicdomid24"><span>              </span></div>
<div id="magicdomid25">
<ul class="list-bullet1">
<li><span class="u"><u>Caixa de Troqueig i Tresoreria; Rufo</u></span></li>
</ul>
</div>
<div id="magicdomid26"><span>              Rufo aporta cada mes l'evolució de la Caixa de Troqueig. En aquests moments, en positiu de 450 € aprox. S'han anat pagant compres, d'arros, panela i taronges. Pagant la part en euros de Cac. La balança del rebost. I es podran afrontar les properes compres tranquilament. Aquesta caixa s'omple amb el troqueig dels nous socis, les vendes del bar, les vendes de rebost en €, o en alguna fira. I es destina exclusivament a la compra de productes que es distribueixen dins la xarxa en trok.</span></div>
<div id="magicdomid27"><span>              Rufo porta un any fent aquesta tasca i demana que algú de la ecoxarxa el rellevi. Qui estigui en disposició d'agafar aquesta tasca que es posi en contacte</span></div>
<div id="magicdomid28"><span>             </span></div>
<div id="magicdomid29">
<ul class="list-bullet1">
<li><span class="u"><u>Acollida i dinamització: AnnaS, Sabina, Núria</u></span></li>
</ul>
</div>
<div id="magicdomid30"><span>            Cal actualitzar el Protocol d'acollida, per incorporar les decisions que s'acordin sobre el tema dels comptes inactius de punt anterior, quan s'acordin.<br /></span></div>
<div><span>            l'Esther Roca va proposar de fer algun divendres una Tarda Cultural, amb taquilla inversa, per donar la possibilitat a persones de la xarxa que es dediquen a l'art, la cultura, l'artesania, puguin participar de la xarxa d'intercanvi. A rel d'aquesta proposta s'està preparant per fer-la els 2n divendres de mes, amb la filosofia de crear arrels comunes i arrelar-nos en el col·lectiu que som i en les habilitats i coneixement que uns i altres ens podem donar i rebre.</span></div>
<div id="magicdomid301" class="ace-line"><span>        <br /></span></div>
<div class="ace-line"><span>O sigui els divendres queden així:</span></div>
<div class="ace-line">
<ul>
<li><span> 1r,. divendres: temps de debat i de tertúlia de temes que s'hauran de decidir en assemblea, però que cal estudiar i debatre abans.</span></li>
<li><span>2n. divendres: tarda radikal, per fer "arrel comú", compartint arts, cultures, coneixements, habilitats, teràpies..... entre nosaltres.</span></li>
<li><span>3r. divendres: tarda radikal, per "anar a l'arrel" dels principis i objectius del moviment ecoxarxaire.</span></li>
<li><span>4t. divendres: trobada, debat tertúlia, preparació i maduració dels temes a decidir en assemblea.                                    </span></li>
</ul>
</div>
<div id="magicdomid33"><span> </span></div>
<div id="magicdomid34"><span>              </span></div>
<div id="magicdomid35"><span class="b"><strong>PUNT 2 - Repartiment de feines</strong></span><span>  </span><span class="url"><a href="https://pad.lamardebits.org/p/definicio_de_tasques_GRTX">https://pad.lamardebits.org/p/definicio_de_tasques_GRTX</a></span></div>
<div id="magicdomid36"><span>                  Es posa en evidencia la necessitat de repartir les tasques de gestio i manteniment de la ecoxarxa. </span></div>
<div id="magicdomid37"><span>                  Per això s'ha fet aquest document detallat de les tasques que s'estan fent. I que les persones disposades puguin valorar on s'hi posen. Qui vulgui assumir algun tasca que ho digui, farem l'acompanyament necessari. No son tasques gens dificils. </span></div>
<div id="magicdomid38"><span>                  També la necessitat de fer un estudi sobre com es remunera cada tasca. </span></div>
<div id="magicdomid39"><span>                  Per fer-ho, es farà un seguiment des de 7 abril a 7 de maig de totes les feines que es fan i quant temps es dedica a cadascuna. Aquest seguiment es fa en aquest document </span><span class="url"><a href="http://piratepad.net/grtx-tasques1">http://piratepad.net/grtx-tasques1</a></span><span> </span></div>
<div id="magicdomid40"><span>                  Sobre, el tancament de l'any i la remuneració de tasques dels responsables de comissións del 2017, es decideix fer servir el mateix criteri que el 2016. Destinar 500 tk del Fons Comú, a repartir entre Rufo, Carmen, Adrià, Sabina i Sergi. Hi ha un màxim de 100 tk per a cadascú, però decidim que cadascú valori si ha realitzat la tasca encomanada per tal de rebre el 100% o una altra quantitat.<br /></span></div>
<div id="magicdomid41"><span>                  </span></div>
<div id="magicdomid42"><span class="b"><strong>PUNT 3 . Taula Verda pel 13 de maig</strong></span></div>
<div id="magicdomid43"><span>                 Falta 1 mes per a al 13 de maig. Carmen li sembla que es un altre dia. Cal investigar quin dia i també veure quines persones l'organitzen.</span></div>
<div id="magicdomid44"><span>                 </span></div>
<div id="magicdomid45"><span class="b"><strong>PUNT 4 . Proposta de Fira d'intercanvi al mas les Mates</strong></span><span>. </span></div>
<div id="magicdomid46"><span>                  Astrid no ha vingut i no es tracta aquest punt</span></div>
<div> </div>
<div><br />
<div class="pre" style="text-align: left;"><span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif; font-size: 12pt;"> <span style="font-size: 10pt;">trocaireSGarrotxines</span></span><br /><span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif; font-size: 10pt;"> ECOXARXA GARROTXA</span><br /><span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;">  <a href="http://ecoxarxagarrotxa.blogspot.com.es/">blog</a></span><span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;"> <a href="https://www.facebook.com/groups/1418120428426668/">facebook </a></span><span style="font-family: verdana,geneva,sans-serif;">twiter</span></div>
</div>
</body></html>